fredag den 25. september 2009

En kærlig tanke

Den anden dag kom mit kære postbud med en lille brun kuvert...kuverten var fra Debbie og indeholdt dette stykke stof fra Craftpudding, hvis design jeg virkelig synes godt om :-)

Debbie havde også sendt en god portion knappedele med så jeg kunne lave mine egne craftpudding knapper. THANK YOU!

De sidste dage har jeg arbejdet med at producere ikke bare stofbetrukne knapper af alverdens stykker stof ,men også ringe,brocher og øreringe lavet med stofbetrukne knapper med flad bagside, er netop ved at skære de papstykker ud de skal sidde på og håber at kunne vise jer billeder på søndag....





Ønsker jer alle en dejlig weekend og Michaelsfest til jer der skal det :-)

4 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Vi er Sct. Michels tapre mænd ..
Åh, jeg elsker denne fest- fuld af styrke og mod.
Glæder mig til at se mere til dine "knapper".

Lavendel sagde ...

Hvor ER det sødt, spændende at se hvad du får ud af det.

Ulla V. sagde ...

Det var vel nok en sød tanke. :)) Jeg har også det samme stof, men nænner næsten ikke at bruge det. Det er simpelthen bare så fint og utrolig smukt i pastellerne.

Du er en ihærdig kvinde, Wenche..sikke mange gode ting du får lavet til basaren.

Rigtig god weekend. :))

Karen sagde ...

Tak søde. Vi er til skt. Michaelsfest i morgen.
Jeg elskede det også i min skoletid.
Det der fælles indkøb...hvornår skal vi to det?

Knus
Karen