søndag den 13. september 2009

Camille

Camille er en rigtig efterårs pige og hendes garderobe kan klare både kolde og varme dage.



En tunika i pudderrosa med sart brunt mønster og hulbroderi, dertil småblomstrede bomuldsbukser i fine blå farver.



En lille pynteroset med perle...



Guld og perleknap i nakken.




Camille har et skønt tykt brunt hår.Blandet superblød alpacca og pelsuld.




Til de kolde dage har jeg syet hende en lille hue og dejlig frakke i tyk uldboucle i en smuk blå farve.



Den store rosa perlemorsknap er et skønt loppefund





Bagsiden af jakken er pyntet med et bånd i pudderfarvet med sarte brune prikker og midt på en lille gammel perlemorskanp.












Det fine prikkede bånd fik også lige plads i toppen af huen...og buksestoffet er også brugt her.



Brun og blå hårsløjfe.



I dag har vejret nu ikke været til uldfrakke og uldhue....


Vi har nydt det fine vejr til fotooptagelserne i haven



Vi ønsker jer alle en dejlig uge og håber at de varme rober kan vente lidt endnu.
Kærlig hilsen ;-)












8 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Den er dejlig - undskyld hun er dejlig, fine farver og godt udtænkt garderobe, håber hun finder et godt hjem!

Velkommen til min kreative verden sagde ...

For ei nydelig lita "jente". Så mye fint du lager. Dette var fint å se: )Fin blogg

Losarinas mor sagde ...

Hvor er hun fin og hendes tøj er så fint !
du er meget dygtigt , helt ned til den mindste detalje.

tusindfyd sagde ...

Tak for de fine ord, glæder mig at i glæder jer ;-)
Jeg lægger al min kærlighed i hver dukke og synes hver gang der er kommet et helt unik lille væsen ud af det. Meget svært at sige farvel til dem....

Karen sagde ...

Hende kunne jeg aldrig skille mig af med.
Du er dygtig søde Wenche.
Knus Karen

Rita sagde ...

Denne var utrolig fin!!! Skjønner godt at det det vanskelig å si farvel til de fine dokkene dine! Man ser jo på det flotte resultatet at du legger sjelen din i dette arbeidet.

Ulla V. sagde ...

Jeg bare nyder og nyder dine vidunderlige ting, Wenche. :))

Kristine Eskildsen sagde ...

Kære Wenche
Dine dukker ikke bare ser vidunderlige ud - de er fuldstændig uimodståelige i virkeligheden. Andrea fyldte endelig 4 år igår og blev langt om længe forenet med Bella Augusta og hun elsker hende! Kærlig hilsen Kristine