torsdag den 10. september 2009

Award Day

I think you are an arwsome girl...

Tusind tak for denne award Karen og for udfordringen.


Med awarden følger en udfordring. Fortæl 10 ting om dig selv ;-)
1. Jeg er rigtig godt gift ( fik tilfældigvis den dejligste mand på jorden, heldigt ikke?) og mor til to vidunderlige unger
2. Familien og venner er min top prioritet
3. Håndarbejde og kreative ideer min anden prioritet
4. Madlavning er mit svage punkt men jeg arbejder på det
5. Rengøring er en nødvendighed men ligger langt nede på listen af must do.
6. Jeg har lavet håndarbejde siden jeg var ca 5 og har arvet interessen og evnerne efter min oldemor
7. Når jeg sysler slapper jeg af, HELT af . Jeg sysler rigtig meget :-)
8. Jeg har lavet dukker i ca 5 år ,elsker at udvikle dem og gøre hver dukke unik.Det er et stort privilegie for mig at lave et dukkebarn til en kommende dukkemor!
9. Jeg bruger min tid på at gøre vores hjem og verden omkring et godt sted at være og finder stor glæde i at gøre noget for andre end mig selv
10.Jeg prøver dagligt at holde vores CO2 forbrug nede
Jeg vil gerne give denne Award og udfordring videre til
Mette fra Erleperle
Lisbeth fra smilerynker
Ulla fra Lille Ursus
Og

5 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Åh åh - for total præsentationsAngst :-)
Dejligt at læse om dig, til gengæld :-)

Ulla V. sagde ...

Hvor er det sødt af dig at tænke på mig. Det er jeg glad for, Wenche. Så må jeg lægge hovedet i blød de nærmeste dage og finde de 10 ting. :))

Losarinas mor sagde ...

Jeg har tænkt mig om..Og siger 1000 tak fordi du tænkte mig, bliver altid rørt og overrasket, når nogen gør det :-)
Men jeg vil ikke være med i legen i denne omgang. Håber det er ok.
KH Losarinas mor

Mette sagde ...

Tak for awarden, Wenche. Jeg bliver så ydmyg, når jeg modtager en award, men desværre er jeg en ussel modtager, som aldrig får honoreret det og sendt awarden videre. Jeg bruger for lang tid på det og kan slet ikke vælge nye at nominere. Ikke fordi der ingen er.....

tusindfyd sagde ...

Det er helt i orden i to ,i fortjener Awarden det er det vigtigste ;-)