torsdag den 20. august 2009

Sengetid

For et par uger siden fandt jeg denne seng på loppemarked ,uden sengetøj og jeg vidste jeg havde noget der lige ville passe til den seng.





To små piger på bare 17 cm har ventet sommeren over på at det blev deres tur.


Da de er på vej i seng er deres lange hår blevet flettet og sat op for ikke at blive uglet.



Men inden man skal sove kan man jo godt lige lege lidt....



Tøj til dukker i denne størelse er lidt en udfordring!
Men nu kan de klædes af og på.



Nu er det sengetid for disse to søstre! De skal være friske til basaren.



5 kommentarer:

Ellemeller sagde ...

Så søøte!!

ANita

Losarinas mor sagde ...

Endelig fik de så fin en seng - den var vist værd at vente på :-)

Lavendel sagde ...

Den er rigtig sød til dine dukker.Tror du ikke lignende kunne sælges i Frankrig???

tusindfyd sagde ...

Det ved jeg godt nok ikke..., har du franske forbindelser ?
Indtil videre er den til salg til fordel for vores basar her i Århus ;-)

Karen sagde ...

Du har gjort det igen...de er så søde at man bare MÅ på basaren....hvis ikke lige det var fordi vi har vores egen at passe samme dag.

Knus og velkommen til week enden.
Jeg har SÅ meget at fortælle fra dagen i går.
Men der er lige lidt for travlt til at jeg når at ringe nu.