fredag den 28. august 2009

Når der skal vest på

Min datter på 6 ønskede sig en vest, en strikvest, en "smart" vest og den skulle være lilla.....

Heldigvis rummer min systue både strikkepinde i alle størelser og lilla garn.

Vesten her er strikket "ud af hovedet" efter nogle få mål af min datter...og jeg synes den er lykkedes ganske fint og godkendt af den skrappeste dommer i verden blev den også ;-)




Og så lige en fin skjortebluse til.







Lige et billede tæt på hvis der er andre døtre med samme ønsker derude....






Og det her må så være verdens mindste sok, 5 cm høj og til al overflod er den da strikket med hulmønster på pind 2.... NEJ ikke af mig ,men af en af strikkedamerne i min favorit garnbutik !

Med kærlig hilsen og ønske om en dejlig weekend derude

3 kommentarer:

Karen sagde ...

Dejlig vest, og sokken, den er da for lækker!

Smilerynker.dk sagde ...

Fin vest;o) Dejligt at man bare kan "gøre det selv", når børnene ønsker sig et eller andet;o) Svarer på din mail, så snart jeg lige har fem minutter... Synes det lyder som en hyggelig idé!! Hvornår skal du til KBH?? Ja... Jeg bor i nærheden...

Marie-Louise sagde ...

Hvor er den bare sød. Skjorten har vi også til mine piger. Den er rigtig god sammen med det hjemmelavede.