søndag den 9. august 2009

Et forklæde til...

I næste uge starter min datter i 1. Klasse. En af de ting børnene hver i sær skal medbringe er et forklæde til tegnetimerne og med så meget stof på lager er der jo ingen undskyldning...


Forklædet er syet af samme bomuldsstof som Prinsessekjolen min datter fik til sin fødselsdag, jeg har syet i to lag, så må det kunne gøre det ud for et plastic forklæde :-)




Dalaheste applikationen fandt jeg på Etsy for nogen måneder siden , men har fornyligt set stoffet i danske stofbutikker ,hvis du skulle få lyst...



På den prikkede bagside har jeg sat en lille hilsen....


Nå ja børn kan jo bruge forklæder til så meget :-)


Ønsker jer alle en dejlig uge forude

3 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

1. Klasse ...Dét er en stor dag :-)
Og sikke en dejlig lille hilsen .

Karen sagde ...

God første skoledag i morgen....eller hvornår begynder I?
Katrine skal i skole i morgen...1. klasse...første dag.
Lækkert som altid det du laver søde.
Helt vild med hesten.

Karen

Birgitte sagde ...

Det er godt nok sødt det lille forklæde.
Altid spændende med første skoledag.
Birgitte
http://mamasmasker.blogspot.com/e