torsdag den 16. april 2009

Kender du det?

Jeg har vel syet siden jeg var 5 år og jo engang i folkeskolen fik jeg da lavet en nålepude ,men hvor blev den af?
Siden har jeg ofte og til tider dagligt manglet en nålepude, men selvom jeg har syet lavendelpuder,dukker,børnetøj og og og jeg kunne blive ved, har jeg aldrig lige fundet tid til at sy den der lille pude hvor jeg skulle have mine nåle lige ved hånden , istedet har jeg stukket dem i mine ærmer, en snip i mine jeans ,i blusen......AV!
Heldigvis findes der en dejlig kreativ kvinde der har løst mit problem!!!
Jeg fandt denne smukke nålepude hos Erleperle og ELSKER den.

Besøg Erleperle på

www.erleperle.typepad.com

2 kommentarer:

Karen sagde ...

Uh ja jeg kender det. Jeg har bare ikke engang tænkt på at lave en nålepude igen...
Super ide.Og Erleperles version er rigtig fin.
Hun viste en hel stak (med en masse stoffer jeg kender) for et stykke tid siden. Tak for tippet.

Ulla V. sagde ...

Åh, hvor jeg dog også bare kender til "nåle problematikken"!! Og min familie gør også...de har ind i mellem fundet mine knappe- og synåle de mest uheldige steder (gulvet, armlænet på sofaen, på spisebordet...)

Og selvom jeg også syede en nålepude i skolen, så bruges den ikke - af mig. Min mor har den i sin sykurv :0)

Heldigvis har Emil min søn syet en flot en til mig, og forleden købte jeg den fineste nålebog hos Malle.

Du er bare heldig med at have købt en hos Mette. og endda med det smukkeste patchwork. Jeg kan godt lide, at der er gjort så meget ud af en ting som bruges så ofte. :0)